Από το Blogger.

REVIEW AVENE CLEANANCE


on ,

11 comments

    Καλησπέρα.Πως πήγε  σήμερα η μέρα σας; Προσωπικά ανακάλυψα κάτι υπέροχα πινελάκια σε ροζ χρώμα και σκέφτομαι να επενδύσω από την ερχόμενη Δευτέρα..Μέχρι τότε όμως αποφάσισα να κάνω ένα review που αφορά το ιαματικό νεράκι καθαρισμού της Avene.

Πως το χαρακτηρίζει η εταιρεία;
"Πολύ πλούσιο σε ιαματικό νερό το νερό της Avene, το εξυγιαντικό καθαριστικό νερό cleanance απομακρύνει με απαλότητα τις άχρηστες ουσίες και το μακιγιάζ (ακόμη και το ανθεκτικό στο νερό)από το πρόσωπο και βοηθά στη μείωση της περίσσειας σμήγματος χάρη στο Glyceryl Laurate. Το δέρμα είναι καθαρό,δροσερό,χωρίς ατέλειες. Εφαρμόστε το εξυγιαντικό καθαριστικό νερό  cleanance στο πρόσωπο ,τα μάτια,το λαιμό και με τη βοήθεια του βαμβακιού,κατόπιν ψεκάστε, εάν χρειάζεται με ιαματικό νερό της Avene."

Ποια είναι η γνώμη μου;                                                                                               

Αρχικά να αναφέρω πως έχει την κλασσική μυρωδιά της Avene κάτι το οποίο εμένα προσωπικά δε με ενοχλεί. Απομακρύνει το μακιγιάζ αρκετά καλά , τονώνει και δροσίζει.Το βρήκα πιο εύχρηστο να το χρησιμοποιώ σαν το τελευταίο βήμα του ντεμακιγιάζ παρά στο αρχικό στάδιο.Σίγουρα είναι καλύτερο στην απλή απομάκρυνση των καθημερινών ρύπων που "προσβάλουν" την επιδερμίδα του προσώπου.
Ως προς την μείωση της περίσσειας του σμήγματος το οποίο έχω τοπικά στο πηγούνι ,μπορώ να πως την κοντρολάρει και τη βοηθάει χωρίς αυτό να σημαίνει πως το εξαφανίζει.Το συγκεκριμένο νερό καθαρισμού το είχε αναμείξει η φαρμακοποιός με ένα άλλο προϊόν καθαρισμού για τοπική χρήση πάνω σε σπυράκια.Με την εφαρμογή του παρασκευάσματος αυτού είδα διαφορά περισσότερη στην προβληματική μου περιοχή.

Τα "αρνητικά" του προϊόντος¨
  • Αφήνει μία αίσθηση λίγο που νομίζεις ότι κολλάει το πρόσωπό σου η οποία σταδιακά εξαφανίζεται αργά....σε αντίθεση με άλλα νεράκια καθαρισμού.
  • Δεν αφαιρεί τη μάσκαρα πολύ καλά και το eyeliner παρόλο που δεν ήταν αδιάβροχα.  

Η ποσότητα είναι στα 400ml και η τιμή που το αγόρασα στα 17 ευρώ.


Αν θα το αγόραζα ξανά;
Όχι καθώς έχω βρει αντίστοιχο νεράκι το οποίο δουλεύει πολύ καλύτερα στις δικές μου ανάγκες.





p.s. το προϊόν αγοράστηκε με δικά μου χρήματα και δεν αποτελεί διαφήμιση.Το γεγονός ότι κάτι δεν λειτούργησε στις δικές μου ανάγκες δεν το κάνει κακό προϊόν και δε σημαίνει ότι δε μπορεί να λειτουργήσει περίφημα σε εσάς.




11 comments

Leave a Reply