Από το Blogger.

- HAUL - Πάνε τα λεφτάκια μου


on , , , , , , , , , , ,

57 comments

            Γεια σας κούκλες~ τι κάνετε;Στο σημερινό post θα σας δείξω τα πράγματα που αγόρασα εδώ και αρκετό καιρό και θα σας πω δυο- τρία πραγματάκια για το καθένα.

          Ας ξεκινήσω με τις μπότες που αγόρασα,τις γνωστές σε όλες ugg balley button στο χρώμα mushroom. Δεν αντέχω το κρύο καθώς είμαι κορίτσι του καλοκαιριού. Έκανα καιρό αποταμίευση καθώς είναι ακριβές και πραγματικά δεν έχω χαρεί τόσο με άλλη αγορά μου..Είναι τόσο ζεστές και άνετες( περπάτησα τόοοοσοο πολυυυ) και δοκιμασμένες στο κρύο καθώς με έβγαλαν ασπροπρόσωπη στο τελευταίο μου ταξίδι στη Βουδαπέστη.Σίγουρα σε καμία 7 χρόνια θα έχω αγοράσει όλη τη σειρά :) !!

       Όσον αναφορά  να προϊόντα που αγόρασα από τη mac είναι
- ruby woo matte lipstick



- sweet as cocoa,sheertone shimmer blush

 Το πιο όμορφο κόκκινο κραγιόν, ταιριάζει στις περισσότερες ,με τρομερή απόδοση χρώματος, σταθερό χωρίς να ξηραίνει τα χείλη ιδιαίτερα αν έχετε βάλει προηγουμένως ένα lip balm.Με το 25% που κάνουν πολύ συχνά η τιμή του είναι 13,5 ευρώ. Ως προς το ρουζ ,είναι ένα χρώμα που ταιριάζει πολύ με τα κόκκινα κραγιόν και nude και είναι τόσο ευκολοφόρετο. Συνδυάζεται τέλεια με bronzer καθώς τα χρώματα σβήνουν πολύ φυσικά.

       Εδώ και πολύ καιρό έψαχνα προϊόντα της εταιρείας peggy sage στη Θεσσαλονίκη και δεν μπορούσα να βρω. Ώσπου μια μέρα περνάω αμέριμνη από τη Τσιμισκή και βλέπω να έχει ανοίξει κατάστημα. Άρχισα τα ΝΑΙ ΝΑΙ YES YES IOU XOU XOY,είχα γίνει νούμερο ένα θέαμα για τους περαστικούς αλλά δεν πτοήθηκα. Μπήκα μέσα κ αμέσως άρπαξα το corrector για τους μαύρους κύκλους στην απόχρωση  02 clair. Αυτό ήταν ,βρήκα τη χαμένη μου αγάπη που τόσο ξαφνικά είχα αποχωριστεί σε εκείνη την κακιά 7ήμερη στην Κύπρο!Γύρισα σπίτι και το τσέκαρα αμέσως.Μόνο που αυτή τη φορά με είχε προδώσει καθώς το ένιωθα λίγο ξηρό.Με μια ενυδατική κρεμούλα ματιών όμως ήρθε στις παλιές του δόξες(-γερασα ναι ,σε 6 χρόνια 30!)
    Επομένη αγορά είναι ένα ψαλιδάκι για τις βλεφαρίδες. Το αγόρασα από τα sephora. Αποκαλύπτω λοιπόν πως πρώτη φορά αγοράζω τέτοιο προϊόν καθώς με είχε 'φάει' η περιέργεια να δω τι παραπάνω κάνει.(Σημειώνω πως είμαι πολύ ευχαριστημένη με τις βλεφαρίδες μου).Η αλήθεια είναι πως προσφέρει καμπυλότητα αλλά προσωπικά δεν με ξετρέλανε τόσο. Νομίζω πως μου τις κοντένει!!! -tragic-
    Μολύβι φρυδιών είναι ένα ακόμα από τα καινούργια αντικείμενα που προστέθηκε στα καλουδια μου και το συγκεκριμένο είναι από την εταιρεία seventeen που αγαπώ ,το νούμερο 6. Έχει πολύ καλή διάρκεια και πολύ προσιτή τιμή!
    Μπατονέτες ειδικές για τη διόρθωση  στο μακιγιάζ δεν θα μπορούσαν να λείπουν.Τις αγόρασα από το jumbo και πραγματικά μου έχουν λύσει τα χέρια!
   Demak up sensitive cotton είναι τα βαμβακάκια που πήρα και είναι τόσο απαλά!Από τότε που σταμάτησα τα μαντηλάκια-τρομερή εφηβική εξάρτηση-,έχω δει διαφορά στην περιοχή κάτω από τα μάτια καθώς μαζί με το διφασικό υγρό αφαιρούν όλο το make up και με προλαμβάνουν από το επίμονο τρίψιμο.
   Maybelline great lash lots of lashes blackest black : όνομα και πράγμα .Μαύρη με φοβερό βουρτσάκι πολύ αγαπημένη σειρά,οι παλαιότερες θα την ξέρετε σίγουρα.Διαχωρίζει και δίνει και μήκος.Το αρνητικό της είναι πως δεν την βρίσκουμε στην Ελλάδα. Ήμουν τυχερή καθώς την βρήκα στη Βουδαπέστη στην τιμή των 4 ευρώ! Αμα το ήξερα θα είχα πάρει όλο το κουτί!
  Μόνο δύο βερνίκια νυχιών λοιπόν μου κίνησαν το ενδιαφέρον.Το πρώτο απο τα H&M -from warshaw with love-ένα μοβ μεταλλικό πολύ όμορφο στην τιμή των 3,90 και ένα από την essence στο νούμερο 15 ένα σκούρο κόκκινο.Ως προς την διάρκεια δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ακόμα ,απλά βασίζομαι στο top coat seche vite!
  Ακόμα  από τις αγορές μέσω ίντερνετ τα πινέλα της Sam Chapman Real Techniques -starter set for eyes περιλαμβάνει 5 πινέλα εξαιρετικής ποιότητας σε μία πολύ πρακτική θήκη.Τα παρήγγειλα από Αμερική από το site iherb.com στο οποίο με τον κωδικό MTM731 έχετε 10$ έκπτωση για αγορές 40$ μαζί με δωρεάν μεταφορικά , και έκπτωση 5$ για αγορές κάτω από 40$.
  Τέλος χρειαζόμουν μπουκαλάκια μεταφοράς υγρών σε συγκεκριμένες ποσότητες τα οποία και πήρα από το jumbo.Μικρή και γλυκιά η συσκευασία τους!



  Αυτές ήταν οι αγορές μου στο σύνολο. Εσείς τι αγοράσατε τώρα τελευταία ή τι σκοπεύετε να αγοράσετε;








57 comments

  1. Ανώνυμος

Leave a Reply